Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2008 23:42 - Мразя те!!!
Автор: djimibum Категория: Забавление   
Прочетен: 3372 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 23.02.2008 15:15


Мразя те казах ти в очите,ти се обърка от мойте слова,не си свикнал да ти чупят мечтите,не си свикнал,но ще привикнеш към това!Мразя те защото не оцени,това,което сторих за да ме обичаш,мразя те,защото ме плени,а лъжите си отричаш...!Мразя те...Свиквай да чуваш тези думи дръзки,с живот без обич ти привикваи,задоволяваи се с плътски връски!Мразя те...изкрещях!!!Чак продъних ти ушите!Сили от къде намерих така и не разбрах!!!Но с теб само времето си пропилях...Мразя те,защото сърцето ми разби...Пазех го живо още само заради теб...Губих само от това,че всичко в мен уби...Заради теб сега в сърцето ми е вечен лед...!Мразя те...и вече даже болка силна не изпитвам,знам...Бог и тебе ще накаже,и чуствата твои...бече аз подритвам.Към друг едва ли вече обич ще изпитвам,но по добре ще е,от болката неще опитвам...Към по хубаво място без теб отивам,и без сълзи на очите си,те проклинам!Мразя те...!-две думи силни,със злоба изречени!Мразя те...!-две думи,на култ от мене обречени!Мразя те,не те обичам,и сладко ми е вече да го казвам,писна ми,във вярност да се вричам,и само измами да получавам!Мразя те,с усмивка го вече изричам!Омръзна ми след лъжите ти да тичам!Мразя те,всичко дадох,душата си за тебе бродадох!Мразя те...!!!Обичах те,а ти просто на любовта ми изсмя се!Ж мрака се давех,а ти отново отстрани само присмя се!Ръце към теб протягах отвътре бавно изгарях!Обичах те и ти го повтарях...!Мразя те!Преди теб омразата тихо в мене спеше!Мразя те!-лесно е вече да го казвам!Мразя те!-На всички го показвам!Мразя те!-до края на живота си ще те отбягвам!Мразя те!-и само омраза за теб  в мен ще наслагвам...!


Тагове:   МРАЗЯ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - St1p0
18.06.2008 00:42
ee tva e veliko mn e qko
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: djimibum
Категория: Забавление
Прочетен: 2683008
Постинги: 47
Коментари: 1201
Гласове: 223
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031