Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
18.09.2009 10:50 - Загубена патка ли сте? Тест
Автор: mamkamu Категория: Забавление   
Прочетен: 34085 Коментари: 44 Гласове:
26

Последна промяна: 18.09.2009 10:53


imageМного жени нямат смелостта да си признаят, че са патки. За тях патките винаги са онези другите, които се държат като патки, действат като патки, или пък говорят като патки! Други пък въобще и не подозират, че са си чисти патки. Разбира се, наблюдават се различни степени на паткост! Къде сте вие? И въобще патка ли сте? За да си отговорите на тези въпроси попълнете настоящия тест, като отговаряте честно. Тестът става и за метросексуални мъже!

За всеки отговор а) си добавете 0 точки, за б) 1 точка, за в) 2 т. и за г) 3 т. Съберете точките и вижте къде попадате след края на теста.
  1. Ако вървите по улицата и на витрината на някой лъскав магазин видите надпис „Намаление -70%”, вие се ококорвате и: а) хич не се ококорвам; тия на мен не ми минават б) задължително влизам, ако не бързам за някъде в) влизам, ако витрината ме грабне със стил и изящество г) моменталически нахълтвам вътре   2. Има ли сериали, които следите с интерес? а) не, не ме ментередрусат б) да, гледам от време на време между другото в) да и съжалявам ужасно, ако пропусна някоя серия г) да и никога не изпускам и серия. Ако случайно нямам възможност да ги гледам, карам мъжа ми (гаджето) да ми ги записва или тегли от интернет   3. Когато в провеждате телефонен разговор с някоя приятелка той обикновено продължава: а) до 10 мин б) до 20 мин в) до 1 час г) след първия час, кой ти брои времето   4. При разпродажба на маркови облекла се е образувала опашка пред магазина. а) какво е това разпродажба? б) разпитвам за какво се отнася и ако ме кефи, се нареждам; в) нареждам се веднага, но се оглеждам непрекъснато за някоя позната отпред да ме вреди; г) готова съм да стоя с дни, но все до нещо да се добера. През това време разпитвам останалите жени и гейове на опашката   5. България членува в ЕС от а) 2007 б) 1999 в) 1878 г) 1944   6. За какво най-обичате да говорите с приятелките си: а) за Формула 1 б) за душевни терзания и чувства в) за рецепти и ястия г) за дрехи и козметика   7. Доверили са ви тайна. Споделяте ли я? а) никога няма да я споделя с друг, ако ще да се пукна от напрежение б) зависи от човека насреща. На някои хора можеш да се довериш; в) зависи от тайната, някой тайни не са достойни да бъдат наричани така; г) никога не издавам тайни с изключение на най-добрите ми приятелки, но на всички тях може да се разчита.   8. С кола сте в планината, пътувайки към отдалечено село. Знаете ли посоката? а) и да не я знам, ще се консултирам с картата; б) не, но питам първия срещнат човек; в) не, но питам първия, втория и третия срещнат човек; г) и да я знам, пак ще спра да попитам поне десетина души, за по-сигурно   9. Късно вечерта мъжът ви гледа футболен мач. Вие? а) кой ще му позволи на тоя лигльо да гледа мачове в къщи б) правя салата и гледам с него, като на полувремето мятам един поглед на сериала в) правя салата и си гледам сериала на малкия телевизор г) не ми е интересно и провеждам телефонен разговор с някоя приятелка понеже нямаме втори телевизор   10. На последните парламентарни избори сте гласувала за: а) аз си знам б) не помня в) к`во беше това, бе? г) Бате Бойко   11. Кой е създал кирилицата (азбуката на която пишем днес)? а) Климент Охридски б) Кирил и Методий в) Кирил и Ангеларий г) Кирил Преславски   12. Колебаете се между две дрехи –едната е последен вик на модата, но не ви отива, другата пък ви стои добре, но не е модна! Коя ще изберете? а) к`во ме интересуват тия парцали б) тази, която ми стои добре, трябва задължително да е моя в) по възможност и двете –ако нямам пари, милото ще плати г) разбира се, че модната; няма да се нося, като някоя повлекана по улиците я; ако трябва кредит ще изтегля   13. Пристигате на работа и за щастие откривате място за паркиране, но тясно. Как паркирате? а) от раз б) трябва ми време и пространство за да наместя автомобила. в) премествам колата назад-напред, напред-назад и накрая почти се получава, но пък съм закъсняла за работа. Ако пък не успея до половин час, се отказвам г) викам някой колега да ми паркира колата. Ако не мога да намеря в момента, я оставям на аварийки на улицата   14. Отивате на среща. Пристигате ли навреме? а) винаги съм точна б) закъснявам до 15 мин. в) закъснявам най-много с половин час г) какво значи „навреме”   КРАЙ
Резултати:
  До 7 точки -Вие не сте никаква патка! Това обаче не е повод за щастие, защото в стремежа си да докажете колко сте умна и пробивна, губите женствеността си. Обърнете внимание на себе си. Давайте го малко по-фънски и по-дамски. Разчупете се, отпуснете се и си купете някоя дрешка! И знайте, че с човеколюбие далеч се стига!   От 8 до 16 т. -Вие сте патка в начален стадий на паткост. Внимавайте! Има опасност да се подхлъзнете по наклонената крива и да се озовете някъде по-надолу в списъка. Засега умело балансирате между паткизма си и жестоката реалност. Но крачката към пропастта е малка!   От 17 до 26 т. -Вие сте една обикновена патка. Успокоителното е, че има и по-тежки случаи от вас. С упоритост и инат обаче можете да се доближите до началния стадий, но това е съмнително. Все пак опитвайте да кажете „стоп” на поне 50% от заформящите се в главата ви мисли. Дерзайте!   От 27 до 42 т. -Вие сте загубена патка в напреднал стадий на синдрома. Хич и не се опитвайте да промените това. Няма да се получи! Живейте паткиния си живот без угризения и пърхайте доволно с крила! Не се пробвайте в поприща, в които се изисква разсъдък и съсредоточаване, а ако случайно работите на такова място, прикрийте паткизма си чрез дълбокосмислен поглед, заучени сложни думи, като например „интерференция” и чифт скъпи очила с диоптър.

image



Гласувай:
26


Вълнообразно


1. thetrooper - Супер як тест!
18.09.2009 11:12
Ще го давам на всяко ново гадже:)
цитирай
2. анонимен - ama 4e se smqh. . . okaza se 4e sam p...
18.09.2009 11:15
ama 4e se smqh...okaza se 4e sam patka v na4alniq stadii na patkost..eeeeeeeeeeeeee vse e ne6to
цитирай
3. mamkamu - Ха-ха
18.09.2009 11:20
thetrooper написа:
Ще го давам на всяко ново гадже:)


Ха-ха... Даже още като се запознавате и викаш: "Приятно ми е да се запознаем, ама бихте ли попълнили този тест преди това" :)
цитирай
4. golichka - хЪх
18.09.2009 11:21
изкарах само 6 точки . Обаче нещо не мога да се съглася с липсата на женсвеност и фънско поведение.
цитирай
5. sowhat - виждам , че няма смели патки
18.09.2009 11:22
аз имам 9 точки- тва е полужението. най съм смела с телефона сприятелки , около един час ми стига :))
на път съм да се превърна в една бяла и добра голяма птица
цитирай
6. gothic - Разби ме!!!!
18.09.2009 11:29
След малко, като се чуем с жената ще й кажа да го попълни и довечера чакам резултати :))))
цитирай
7. divini - hhahahahaah :)
18.09.2009 11:30
начален стадий на паткост!

Па-па! :)
цитирай
8. bamby13 - Този ми ти тест ме хвърли в съмнение ...
18.09.2009 11:35
Този ми ти тест ме хвърли в съмнение относно прецизността си. резулата ми е 11 точки, а аз не съм просто патка. Аз съм направо цяло стадо патки :-(
цитирай
9. tili - -Вие сте патка в начален стадий на паткост.
18.09.2009 11:47
Ами - това е! 12 точки. Паркирането ми изяде патешката глава ;-)))
цитирай
10. mamkamu - Ей, давайте го по-откровено, де :) ...
18.09.2009 11:49
Ей, давайте го по-откровено, де :) Гледам повечето сте в начален стадий, ама внимавайте щото тая болест не се лекува! Само може да се влоши :)))
цитирай
11. mamkamu - След малко, като се чуем с жената ще й ...
18.09.2009 11:51
gothic написа:
След малко, като се чуем с жената ще й кажа да го попълни и довечера чакам резултати :))))


Дано не останеш изненадан ;)
цитирай
12. tili - Ами надявам се
18.09.2009 11:58
да се влоши, че да мина в категорията на женичките дето само викат "Аууу, мило" и пърхат с мигли като рускинчета ;-)))
И много ти е открит новия аватар ;-)))))))))
цитирай
13. kass - 8 точки за мен
18.09.2009 12:10
това е гадничко, но все пак какво да се прави, начален стадий пак е добре... :)
много се забавлявах, благодаря...
цитирай
14. анонимен - Пък аз мислех,
18.09.2009 12:12
че патките са с малкото точки!
Добре, че има отговори!
Обаче нямам кола и мъж, та не съм сигурна точно каква патка съм!:(
Вероятно гъска!:)))
Хубав следобед!
цитирай
15. dianatrg - Не, тестът не е добър. Много отдавна ...
18.09.2009 12:29
Не, тестът не е добър. Много отдавна съм се убедила, че съм най-голямата патка, а той ме изкара, че съм в начален стадий. Не му вярвайте!!! :)
цитирай
16. sowhat - уф и аз искам като тили
18.09.2009 12:44
не ти е честен теста юри :))
цитирай
17. katan - Голям срам за мен!
18.09.2009 12:45
На първо четене имах само една-единствена точица...:(((
Върнах се отново, за да не се "цепя от колектива" и успях да стигна до ЦЕЛИ 3/ТРИ!!!!/, може би, защото не шофирам - там вече щях да да се доближа до истината за себе си.:)))
Обичам да си говоря за футбол, а в последните дни и за волейбол по телефона, но приятелките ми изместват темата/колко точки да си пиша?:)/.
В къщи футбол гледам аз, но без салатка и ракийка, но с много шум, като на стадиона:)/и тук си останах без точка, защото няма такъв отговор:)/.
Но най ме "изкефи" въпросът за създателите на кирилицата и един от отговорите:"г) Кирил Преславски":).
Аз съм си патка,въпреки невзрачните ми точици и се "кефя" на такива въпроси и отговори!
Поздрави за теста!:)
цитирай
18. allbi - :)))
18.09.2009 13:07
хах от баш патките съм дето не се връзват
на подобни тестове :))
па па :))
кви витрини , кви телефони ???
някой паток ако има е друго :)))
цитирай
19. virginblack - az smelo moga da kaja,
18.09.2009 14:02
4e sym patiok, poneje sym jena, ama imam po-golemi topki ot pove4eto myje:). I da, 4ovekolubie ne samo 4e ne stiga, a e napylno nenujno. Toi Gospod ne ni obi4a, kamo li az da si habq emociite da obi4am blijniq. Misplaced love :)
цитирай
20. анонимен - знаех си!
18.09.2009 14:45
знаех си, че не съм патка! друга някаква птица ще да съм!
цитирай
21. mamkamu - Май
18.09.2009 14:54
Май се оказва, че съвременната жена се стреми към все по-големи патичарски висини и да и кажеш "патка" е по-скоро комплимент отколкото обида!

Сигурно горко ще я нараниш, ако и заявиш право в лицето: "За мен ти не си никаква патка"! А?
цитирай
22. анонимен - Ааа!
18.09.2009 17:59
@21 - не разчитай!Едно е да си го признаваме, друго - да ни го признаят!:))))
Птичи му работи!
Хубава вечер и весели празници!
цитирай
23. gothic - mamkamu
18.09.2009 19:41
mamkamu написа:
gothic написа:
След малко, като се чуем с жената ще й кажа да го попълни и довечера чакам резултати :))))


Дано не останеш изненадан ;)


Очакваното - патка в начален стадий на паткост. Ама се съмнявам дали е била честна ;)
цитирай
24. thetrooper - @mamkamu
18.09.2009 21:19
mamkamu написа:
thetrooper написа:
Ще го давам на всяко ново гадже:)


Ха-ха... Даже още като се запознавате и викаш: "Приятно ми е да се запознаем, ама бихте ли попълнили този тест преди това" :)


Да бе, ще чакам да се запознаваме - още на сутринта след първия секс, заедно с кафето:))

За да знам дали изобщо да подхождам сериозно - при повече от 12 точки за какво да се хАбим:)))
цитирай
25. mamkamu - Ще
18.09.2009 21:31
tit написа:
@21 - не разчитай!Едно е да си го признаваме, друго - да ни го признаят!:))))
Птичи му работи!
Хубава вечер и весели празници!


Ще си взема забележка :)
цитирай
26. mamkamu - !
18.09.2009 21:31
gothic написа:
mamkamu написа:
gothic написа:
След малко, като се чуем с жената ще й кажа да го попълни и довечера чакам резултати :))))


Дано не останеш изненадан ;)


Очакваното - патка в начален стадий на паткост. Ама се съмнявам дали е била честна ;)


Внимавай :)))
цитирай
27. mamkamu - !
18.09.2009 21:35
thetrooper написа:
mamkamu написа:
thetrooper написа:
Ще го давам на всяко ново гадже:)


Ха-ха... Даже още като се запознавате и викаш: "Приятно ми е да се запознаем, ама бихте ли попълнили този тест преди това" :)


Да бе, ще чакам да се запознаваме - още на сутринта след първия секс, заедно с кафето:))

За да знам дали изобщо да подхождам сериозно - при повече от 12 точки за какво да се хАбим:)))


И ти внимавай! Някои екземпляри са способни на подвеждащи ходове :)))
цитирай
28. miralyub - Божеее, за добро или за лошо имам ...
18.09.2009 23:22
Божеее, за добро или за лошо имам точно 7 точки!
:)))))))))
цитирай
29. danyolka - само 6,
18.09.2009 23:26
лелеее- и сега .... айде утре отивам на пазар, много съм го закъсала :))
цитирай
30. theladybird - :)
19.09.2009 00:16
Ура в начален стадий на паткост съм :) ПАТКОСТ от днес ми е любима дума ;))
цитирай
31. belisima777 - 18
19.09.2009 00:52
18 - no comment
цитирай
32. demoniceye - Що ми се струва
19.09.2009 00:55
Че в този тест няма положителни резултати?
Последно какво искате мъжете, да сме патки или да не сме? Ако сме, защо сме, а ако не сме, защо не сме?
цитирай
33. lubima - ))) цели 12 точки. . истинска пат...
19.09.2009 01:59
))) цели 12 точки..истинска патеса)))...да внимавам в крачката))...ако я направя гояма току съм се превърнала направо в лебед;)
цитирай
34. henzelski - "Тестът
19.09.2009 06:40
става и за метросексуални мъже!"

Метросексуалните мъже правят секс:
а) във верига магазини МЕТРО
б) в метрото
в) на метър
г) с мет'рпанж
;)))

Поздрави, Мamkamu!
цитирай
35. basta - ти, с интересното име :)))):)
19.09.2009 08:43
откъде го изрови тоя тест :)))
аз събрах само 5 точки.
и то със зор :))))
дай тест и за мъже, мамкаму ::))))))))
макар че мъже или жени
всички сме едни души "))))
ай със здраве, и с любима моя песен, ей тук

http://www.youtube.com/watch?v=ZRbv4O65vBo
цитирай
36. an2 - хех
19.09.2009 10:52
3 точки , от които две: закъснявам и паркирам не "от раз".
Всички мъже, които познавам- закъсняват. И к'во? Кокошки ли сме тия, дето не сме патки?

цитирай
37. анонимен - Бък-бъдяк!
21.09.2009 23:24
Елате патенца при батко!
цитирай
38. анонимен - Ъх...
25.09.2009 11:41
Много ме затрудни въпрос № 9:
а) Нямам мъж
б) Нямам телевизор
в) Мачовете си ги слушам аз по радиото, докато си върша нещо друго
г) Мразя да говороя по телефона, особено с "приятелки"

Дали пък не съм някаква мутирала патка?

Светла (една от всичките)
цитирай
39. merita - Нещо и аз не се вмествам в точковата ...
26.09.2009 14:45
Нещо и аз не се вмествам в точковата система на теста а и на някой въпроси просто не намерих отговори за себе си.
Иначе , моя мъж ме квалифицира , като "голяма , бяла птица ", но не лебед...За да не изляза от шеговития тон ще добавя че , понякога е по удобно да си патка в нечии очи , иначе мъжете започват да се чувстват застрашени.Те като едни ловци на дивеч обичат да се вживяват в тази си роля.Поздрав!
цитирай
40. анонимен - Уловката
29.09.2009 10:59
Теста е за патки (указано е ясно в заглавието му), целта му е да се разбере доколко са загубени. Не попълвам тестове за патици. Оставям това на белите птици. Големи или не.
цитирай
41. анонимен - патката
21.02.2010 18:23
които си ти измислил теста си по-голяма патка от тестващите.
цитирай
42. анонимен - хаха :D
27.03.2010 21:12
Таа...аз съм в напреднала паткост - 18 точки. Е, чудо голямо, само дето сега разбрах защо понякога всички ме гледат така, сякаш съм им говорила на патешки :D :D :D
цитирай
43. анонимен - ....Елица
23.01.2011 00:21
Абе,мамка му,каква е тази"паткост"-май се нарича"паткавост-иначе ми
звучи като пакост...
С голяям интерес очаквам и един тест за патоци-много ме разсмя този-
поздрави:PP
цитирай
44. анонимен - Юрий,
28.04.2011 14:17
аз го докарах до 3:) Може ли да влезеш като мой пиар в кампанията ми за президент?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9471209
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол