Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2007 19:38 - за момчето, което обичам:
Автор: djimibum Категория: Забавление   
Прочетен: 77799 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 16.06.2007 19:40


Не знам какво стана, къде згреших?!... Може би ти ще ми кажеш?! Или и ти не знаеш как така изведнъж всичко рухна?!...
НИКОГА, помни - НИКОГА не съм се чувствала така с мoмче... НИКОГА... никога не съм се чувствала така значима, обичана...
толкова щастлива... НИКОГА... Но беше прекалено хубаво, за да е истина... беше... остава ми страхът, че вече е късно,
надеждата, че още не е късно... Ти си с мен навсякъде... в ума, в мечтите, в съня... Затварям очи. ти си тук до мен,
отварям и виждам реалността... реалност, в която ти се отдалечаваш с всеки изминал ден...
споменът за теб, спомен, който ще стои ЗАВИНАГИ тук отляво, в сърцето, сърце, в което ти
заемаш огромно място... Бях толкова, толкова отчаяна, нямах надежда, сила за нищо, но се появи нещо, нещо, което ме накара
да погледна света от хубавата му страна... и това нещо си ТИ !!! Ти ме караш да се чувствам значима, обичана... Но много
жалко, че глаголът ,,караш”  е вече в минало свършено време - ,,караше”... Сега съм отново сама, непотребна, ненужна,
парцал... МРАЗЯ СЕ !!! Аз съм едно НИЩО, нищо имащо нужда от любов, от обич, имащо нужда от нещо, а нещото си ти! Ти си
парченцето от пъзела на моя живот... Ти и никой друг! Но ето, че загубих моето парченце! Загубих го и не знам как да си го
върна! ... Имам ужасно голяма нужда от теб... Не знам какво повече да ти кажа!!!
image


Тагове:   обичам,   момчето,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chris - ...
16.06.2007 19:50
Ти си парченцето от пъзела на моя живот - tova izre4enie e moe.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: djimibum
Категория: Забавление
Прочетен: 2688043
Постинги: 47
Коментари: 1201
Гласове: 223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930